Haul Doplnky

Ahojky krásky ako sa máte ? 

Dnešný článok je o doplnkoch ktoré som si kúpila v období máj a jún. Prvý článok  zo série haul článkov bol o kozmetických novinkách a tento bude o rôznych doplnkoch ktoré som takpovediac nevedela zaradiť a tak dostali tento názov doplnky. Tento krát mi príde, že znovu toho nie je moc ale čo sa týka oblečenia tak toho je trošku viac keď mám pravdu povedať. Článok s oblečením môžete čakať pár dní po tomto článku.

Milujem doplnky z obchodu Pepco a po mojej návšteve obchodu som si odtiaľ odniesla sviečku ktorá má obal ako nejaká nádoba na odpad ( v amerických filmoch je takáto nádoba používaná pri bezdomovcoch ako si v nej zakladajú oheň, fakt super prirovnanie :D), šálku so slamkou po ktorej som už veľmi dlho túžila a obyčajnú šálku ktorá slúži ako stojan na perá a ceruzky. 

Milujem doplnky ktoré sa dajú dať na kabelku alebo ako kľúčenka a viete čo je teraz asi tak najpopulárnejšie sú to bambuľky na kabelky. Je to chlpatá guľôčka  ktorá je oranžovej farby a mali na výber pravú zo zajaca alebo umelú. Samozrejme som si vybrala tu umelú pretože sama som mala zajačika a áno viem, že zvieratá sú ako jedlo a je na nich testovaná kozmetika hlavne ale s tým ja urobiť nič neviem. :( Je takej oranžovej farby a veľmi sa mi páči, že sú tam dva typy zapínania. Jeden je obyčajná karabinka a druhá je koliečko ktoré máte aj na kľúčoch. 

Bola som v  Tally Weijl a chcela som si kúpiť niečo na telefón. Podarilo sa mi kúpiť fish eye a je to veru sranda a super vec na nejaké dovolenky alebo výlety. Avšak som si kúpila aj púzdro na telefón na cvičenie, dáte si to len na ruku so suchým zipsom zapnete a môžete cvičiť. Už som ho niekoľko krát použila a je to fakt super vec.

Posledné veci sú kabelky a jedna plátenná taška. 
Plátenná taška je z Tiger obchodu  ktorý je v BA a ja takéto tašky nosím na nákupy hlavne a sama o sebe je super v tom, že má dlhšie ušká a samozrejme pekný dizajn, čo sa týka potlače. 

Kabelka ktorá stála asi 3€ je z obchodu Gate a máme ju rovnakú so sesternicou. Je super na peňaženku, kľúče a telefón keď idete niekam ďalej než do mesta ktoré je od vás 8km. :D Na takéto prechádzky používam druhú kabelku a tretiu ktoré sú obi dve z obchodu Lara Bags kde pracujem. Menšia ružovo hnedá je z kože a je hlavne maličká a šikovná. Druhá je už trošku iná a toto leto je in farebný pás a jednofarebná kabelka, avšak tá moja má na sebe ešte kamienky. Som šťastná za túto skvelú kúpu. Všetky tieto kabelky sú cross body a ja mám radšej také než do rúk. 
 




Ďakujem, za prečítanie článku a prajem krásny zvyšok dňa. Čoskoro ďalšia časť článku a to oblečenie. Krásny deň prajem. 

Komentáre

Zverejnenie komentára