Hodinka krásy s Mary Kay

Ahojky krásky. 

9 augusta som mala možnosť sa zúčastniť  na hodinke krásy s Mary Kay a kopu inými krásnymi beauty blogerkami. Bola som rada, že som dievčatá mohla vidieť po dlhšej dobe kedy sme sa naposledy takto stretli na V.I.P raňajkách tiež s Mary Kay. Avšak táto hodinka krásy bola pre mňa veľmi náučná, dozvedeli sme sa viac o produktoch ktoré má Mary Kay a mohli si ich vyskúšať na chrbte ruky, keďže ani jedna z nás si nechcela dávať dole make up. Dievčatám sa ani nedivím, prišli tak krásne namaľované. 

Hodinkou krásy nás sprevádzala už dlhoročná a úspešná Danka Pasztorik, ktorá robí túto kozmetickú poradkyňu Mary Kay, myslím, že už 10 rokov a patrí medzi najúspešnejšie nezávislé kozmetické poradkyňe. Povedala nám celý svoj príbeh, ako sa dostala k Mary Kay a prečo to robí do dnešného dňa. Keď nám rozprávala bolo moc príjemné ju počúvať, neustále sa usmievala a bola naozaj moc príjemná. Aby som nezabudla, táto hodinka krásy sa uskutočnila v sídle Mary Kay v Bratislave kde nás pozvali Katka a Evka. Danka nám rozprávala o jej obľúbených produktoch Mary Kay a o produktoch ktoré boli jej úplné prvé, ktoré keď vyskúšala, tak jednoducho, že WOW ako nám to sama povedala.

Nesmiem však zabudnúť , akú pozornosť sme dostali od Mary Kay, ktorou  boli naozaj krásne darčeky a teraz cez leto sa jednoducho hodia a máme z nich obrovskú radosť.  Dostali sme krásnu plážovú tašku, veľkú osušku na pláž, vrecúško na plavky ale aj krásne okuliare s ešte krajším púzdrom na ne. Avšak to uvidíte v článku s novinkami od MK. Dievčatá vždy vedia ako nás prekvapiť a na tejto hodinke krásy nás neprekvapili len krásnymi darčekmi ale aj skvelým jedlom ktoré vyzeralo ale aj chutilo dokonalo. Nesmiem zabudnúť na Sašku ktorá keď uvidela jedlo nemohla z neho spustiť oči a to nehovorím o tortičke s ktorou sa musela jednoducho odfotiť. Bolo nám aj ľúto si z toho niečo dať keď to bolo tak krásne upravené a všetko vyzeralo božsky a samozrejme aj chutilo. 




Chcela by som sa veľmi poďakovať Katke a Evke za pozvanie, Danke za neskutočne príjemnú hodinku krásy a samozrejme dievčatám bez ktorých by to nebolo ono. Tak krásne sa mi písalo o tejto hodinke krásy až by som si to chcela zopakovať. Dúfam, že sa uvidíme aj na ďalšom evente a čoskoro na blogu uvidíte, aké novinky si Mary Kay pripravilo. 


Vaša Betty




Komentáre

  1. bolo naozaj super a teším sa na vás všetky nabudúce :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bez vas by to nebolo to prave. Som rada ze ste tam boli všetky dievčata ❤❤❤ Aj ja sa tešim už nabudúce. Ste skvelé.

      Odstrániť
  2. Vydarena a veľmi príjemná akcia !!! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára