Mary Kay- Novinky leto

Ahojky krásky a prajem krásny deň.

 
Ako sa máte ? Ja mám z práce 5 dní voľno a tak som asi najšťastnejší človek na svete, posledné týždne to bola len práca a sem tam nejaký ten výlet kedy som sa naozaj odreagovala tak ako som potrebovala a čo je hlavné však teraz je to, že  konečne sa dostávam k tomuto článku o novinkách Mary Kay ktoré som si až moc obľúbila a stali sa must have, hlavne v tomto teplúčkom letnom období. 
Mala som na výber dekoratívni kozmetiku alebo nejaký ten pekný set. Tento krát som zvolila krásny ružový set Paint the sky ktorého obsahom je telové mliečko, sprchový gél a body sprej. Aby som však nezabudla na výber máte z troch setov: ružový Paint the sky, zelený Sail to the moon a fialový Chase a rainbow.  Ako prvé čo som si však na týchto produktoch všimla bolo krásne balenie a za to Mary Kay chválim, pretože nie len samotný produkt má očariť ale aj balenie. Ja si na balenia produktov celkom aj potrpím a nestalo sa mi ešte, že by som z produktov Mary Kay bola sklamaná. 

Vôňa tejto krásnej ružovej sady je kvetinovo-ovocná a od kedy mám tieto dva produkty môj pobyt v kúpeľni sa predĺžil. Tubičky vyzerajú rovnako čo sa týka sprchového gélu a telového mlieka ale všimla som si, že jedno z nich je o trošku bledšia ružová  takže nemám problém rozoznať, že ktoré je ktoré. Obi dva produkty majú fakt neskutočne krásnu vôňu a veľmi by som chcela aby ste to aj vy mohli cítiť. Vôňa zo sprchového gélu je celkom dlho trvácna avšak ja ju ešte spečatím telovým mliečkom. Prichytila som sa pri tom ako si voniam ruku a predstavujem si, že sú okolo mňa samé kvety. Telové mliečko sa  rýchlo vstrebe, takže sa potom necítim vôbec mastná. 

Parfumovaný telový sprej je  v rovnakom balení ale  je v priesvitnej nádobke a má pumpičku. Práve takéto jednoduché balenia ja milujem. Robí mi všade spoločníka či už v práci alebo vonku, ale od doby kedy ho mám už kašlem aj na Victoria Secret telový sprej a bezvýhradne používam jedine tento. Ráno kým som šla do práce som si dala tento telový sprej a večer keď som si naspäť prezliekala svoje tričko cítila som tú krásnu kvetinovo-ovocnú vôňu a poviem vám, že to bol krásny pocit, tešila som sa domov do sprchy po namáhavom dni a hlavne na tú vôňu je bračekov zo sady.  Teraz však zaručene hovorím, že ak sa mi táto sada minie musím si kúpiť novú, pretože je to naozaj niečo neskutočne krásne. Alebo príde Mary Kay s niečim novým? 



Poznáte tieto produkty od Mary Kay ? A ak áno ako ste s nimi spokojný vy ? Určite mi dajte vedieť do komentárov. Prajem vám krásny zvyšok dňa <3. 


Komentáre

  1. ja mám tú fialovú sadu Chase a rainbow, a ako som písala aj na blogu, vonia nádherne! :) bola by som zvedavá aj na túto ružovú :) ale moja tiež vonia tak sladko a kvetinovo, tak to bude asi podobné :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa sú podobné ako píšeš :) Videla som na tvojom blogu. Ja by som zas bola zvedavá na tú tvoju sadu :) Ale nemôžem si ju vynachváliť.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára