Blogmas#3-Nákupy na Wish

Ahojte krásky. 


Od kedy ma spolužiačka naučila na stránku Wish o ktorej som síce počula ale nikdy sa o ňu nejako nezaujímala, tak si stále odtiaľ objednávam. Je to mobilná aplikácia cez ktorú si nakupujete veci podobne ako na aliexpres. Nie toto nie je žiadna spolupráca ale všetky veci som si kupovala sama. prvú várku nákupov sme objednávali cez účet mojej kamarátky ale od kedy viem si sama vyhľadať veci a obyčajným potiahnutím ich zaplatiť, objednávam sama. Do dnešného dňa mám odtiaľ niekoľko vecí a ešte pár drobností mi má prísť. Treba si však dávať veľký pozor na veľkosť a ja pokiaľ sa dá, objednávam vždy to najväčšie číslo. Prvá mikinka sa mi teda nepodarila a je mi kratšia ale budem ju nosiť tak či tak. 

Ako prvú tu mám mikinu, ktorú som si okamžite zamilovala, je jednoduchá s potiskom mimozemšťana a hlavne je čierna. Dá sa zladiť ľahko ku všetkému a čo ma prekvapilo bol materiál. Keď som ju najprv chytila povedala som si, že no neviem neviem ako toto unosím. Z vonku je to taký zvláštny materiál, áno neviem ho pomenovať ale z vnútra je teplučká a veľmi dobre sa nosí. Zahreje a ja som s ňou naozaj moc spokojná a viem, že mikiny si budem aj naďalej odtiaľ kupovať. Túto som si vzala v XXL keďže tie veľkosti sú trošku iné u nich než u nás.

Táto mikinka sa mi moc nepodarila ale nosiť ju budem aj keby čo bolo. Vzala som si ju v Lku ale je mi menšia a hlavne na rukách, ale osobne si myslím, že ku krátkej riflovej bunde, lepšie povedané pod riflovu bundičku je táto mikinka ako stvorená. Zapáčila sa mi veľmi svojou farebnosťou a obrovské plus je, že má kapucňu.

Riflová bundička mi je tak isto o trošku menšia ale vynosím ju a to z toho dôvodu, že je to strih ktorý ešte doma nevlastním a má skvelé to, že z vnútra má vestičku teplákového materiálu a môžete ju nosiť samotnú alebo spolu s bundičkou. Ale ako som si povedala, keď do nej trošku schudnem bude akurát a myslím, že je vo veľkosti XL. Tie nažehlovačky som si tam dala sama pretože mi prišla taká smutná bez nich. 



Nový telefón si žiada nové kryty. Je ich tam na výber nespočetné množstvo a ja som si ako prvú várku objednala tieto 3 ktoré ma ako prvé aj oslovili. Dala som na prvý dojem a čakala som, že budú o ničom ale prekvapili a sú krásne, dobre sadli na telefón za čo som naozaj rada. Ceny za kryty nemajú vôbec veľké a keď som si k tomu pripočítala poštovné ako to tam oni majú tak myslím, že jeden kryt vyšiel za tie 3-4€, čo sa nedá porovnať s obyčajným priesvitným krytom ta 10€.

Retiazky pre pár alebo pre najlepších kamarátov? Prečo nie?
Ja som vzala Jin A Jang, ktorý je pre mňa a môjho priateľa ako stvorený, keďže sa dá povedať, že my sme taký Jin a Jang. Samozrejme on je tá kľudnejšia povaha a ja tá bláznivejšia. Veľmi sa mu páčil a verím, že by sa aj vám páčil. Vyzeral celkom kvalitne ale kúpať sa veru v ňom radšej nebudem.

Náramky ktoré som nestihla odfotiť ale dala som vám sem aspon screenshot, tak snáď sa na mňa nehneváte. Taktiež super nápad pre pár ale nie je moc dobré keby sa v nich kúpete, pretože začínajú tie guličky chytať bronzovú farbu. Ale vyzerajú inak dosť kvalitne a drží mi dlhšie než nejaký pletený náramok za 5€.  
Papučky ktoré sme tam s kamarátkou nemohli nechať. Sú teplučké, dobre sa nosia a hlavne majú ich tam na výber niekoľko, takže ak máte nejakého obľúbeného emoji tak tieto papučky sú pre vás ako stvorené. 

Podprsenka alebo croptop? Ja ju nosím ako podprsenku na cvičenie ale keď zhodím nejaké kilá verím, že bude skvelá k sukni alebo nohaviciam z vyšším pásom. Má vzadu prekrížené pásy a jeden obyčajný. Myslím, že vtedy bola pri nej ešte aj jedna podprsenka ale trošku iného strihu a dali sa vybrať dve alebo tri farby.
Pri každom kúsku, je jedno či oblečenie alebo doplnok si treba pripočítať nejaké tie 2-3€ ako poštovné ale príde mi to stále menej aj s cenou kúsku než v obchode. Dodanie trvá zhruba tak 3-4 týždne keďže je to čínsky eshop ale ja si osobne myslím, že je to aj tak fajn a hlavne je tam na výber veľmi veľké množstvo vecí a pre mňa je to pohodlnejšie než ísť do obchodu.  So všetkými vecami som naozaj moc spokojná a ak by ste chceli vedieť, čo si nabudúce objednám dajte mi vedieť do komentárov. A nezabúdajte sa zapojiť ešte do mojej giveaway o tajomný vianočný balíček/darček.

Osobný Instagram:https://www.instagram.com/betty.behanova/
Blog Instagram:https://www.instagram.com/bettyblogbmk/
Facebook:https://www.facebook.com/bettybehanovablog/

Komentáre