Blogmas#4 Čo je u mňa nové

Ahojte krásky a vítam vás pri novom článku. 

Dlhšie som sa vám neohlásila ale úprimne nebol ani čas na to, keďže som cez víkend bola rada, že po minulom týždni som mohla ležať a užívať si nič nerobenie. A cez tento týždeň som zas musela vybavovať pár vecí a dnes keď mám konečne voľno sa vám hlásim s novým článkom v ktorom by som vám chcela napísať niečo málo o tom, čo mám nové v živote a podobne. Nazvime ho takým malým "kecacím" článkom. 
Čim začať? Asi sa budem trošku riadiť mojim instagramom a pomáhať si ním. 
Odkaz na Giveaway: https://bettyblogbmk.blogspot.sk/2017/12/nieco-ako-blogmasgiveaway.html

Vlasy. 

Koruna krásy každej ženy, zachcelo sa mi experimentovať a tak som si jedného krásneho dňa kúpila odfarbovač na vlasy a rovnako tak aj farbu na vlasy, ktorá má byť pôvodne fialová ale nejako sa jej zachcelo chytiť do ružova, čo mi absolútne neprekáža a som spokojná s výsledkom. Poznáte ten pocit, keď jednoducho nie ste sama sebou a cítite sa v niečom zle? Síce sa nie nadarmo hovorí, že prírodná farba vlasov je pre každého tou pravou ale ja som sa rozhodla ju znovu meniť, pretože ako sa hovorí keď žena mení farbu alebo strih vlasov, mení celý svoj život. Tak trošku som túžila po zmene, pretože som sa v tých vlasoch necítila dobre a chcela som to byť zase ja, tá Betty, ktorá vymýšľa a na hlavu si dáva rôzne farby a experimentuje so všetkým čo je len možné. Tento krát to schytali vlasy (dobre nebudem sa hrať na to, že tento krát) ale výsledok ktorý je vidno na mojej hlave je vidno aj na mne samej. Cítim sa lepšie a hlavne som to zase JA. Priateľ sa s tým zmieril a už aj moja mamina si zvykla za tie roky. 

Tetovanie. 

Áno znovu ďalšie tetovanie pribudlo na mojom tele. Dostala som ho od priateľa ako vianočný, predčasný darček. S výsledkom som neskutočne moc spokojná, pretože je to krajšie než na obrázku a za to hlavne chválim svojho tatéra (píšem to neodborne, ja viem), ktorému som vďačná za jeho šikovnosť, čas a hlavne za tak krásny výtvor na mojej koži. Vždy chodím od neho z úsmevom na perách. 
Ak by som mala prirovnať, ako to bolí na ľavej lopatke, tak by som to prirovnala k bolesti ako keby vás tetujú na nohe. Niečo podobné. Na niektorých miestach to bolí a na niektorých zase nie. Samozrejme po celý čas cítite miernu bolesť na ktorú si však o pár minút zvyknete. Myslím, že som povedala "au" len dva krát a za to som rada, že som nebola ako malé dieťa a nerozplakala sa tam. Tá bolesť sa absolútne nedá porovnať s bolesťou, ktorú som cítila pri tetovaní na rebrách. 
A ako sa starám o takéto tetovanie? 
Dá sa povedať, že zrovna o toto sa mi stará môj priateľ, keďže si nedočiahnem na lopatku. Každý večer a ráno si ho umývam s Dettolom a po sprche treba natrieť Bepanthenom. 
Dávam si pozor aby som sa veľmi nespotila, aby sa nestalo, že mi to začne nejako mokvať alebo niečo podobné. 



Pozitívne myslenie.

Áno aj toto som sem trošku zaradila, pretože v poslednej dobe som sa stretla s veľa negatívnymi názormi, ktoré ma trápili a kto sleduje môj instagram, tak vie, že nedávno som robila názorové stories na jednu slečnu, ktorá o sebe tvrdila na svojom instagrame, že je úspešná a preto ju nemajú radi. Ešte raz by som sa chcela k nej vyjadriť a nie nechcem tu nikoho ohovárať ani nič, ale nahnevalo ma to ako dokáže niekto na samého seba niečo takéto napísať. Nahnevalo ma to, ako tá dotyčná osoba dokáže niečo vôbec také napísať a zverejniť na svojom instagrame. 
Slečna má síce na svojom youtube približne 65tisíc odoberateľov a má ich tam preto, že sa im páči to čo robí a aká je. Avšak ja som ju tiež chvíľu sledovala ale hneď po tomto som jej zrušila odber. Ako sa hovorí, sláva ti stúpne do hlavy čo sa aj slečne stalo. V živote by som nedokázala povedať o sebe samej, že ty a ty a ty ma nemáš rád, pretože som úspešná. Nie to je sebecké a veľmi. Muselo jej potom prísť veľa správ keď to slečna o pár hodín vymazala. 
Má myslím, že 14 rokov a osobne si myslím, že takéto takpovediac deti by nemali mať svoje YT kanály, pretože sa potom stáva presne toto. 
Chcela by som vám povedať, aby ste takéto veci brali s chladnou hlavou a usmiali sa nad tým ako som sa neskôr usmiala aj ja. Verte mi, každý ste úspešný a každý v niečom inom. Jedna z vás môže vynikať v škole, druhá v blogu, ďalšia v tanci a všetci ste úžasný a úspešný. Len prosím, nikdy to o sebe nehovorte, nech vám to povie niekto iný, kto vás má rád a uznáva vás, baví ho to, čo baví vás. Verte si buďte milý na ostatných a oni budú na vás ale nikdy, nikdy nehovorte o sebe samom, že ty ma nemáš rád lebo ja som úspešný. 


Veľmi vám ďakujem, za to, že čítate môj blog, že si nájdete čas na moje články a moc vám ďakujem za každú jednu správu od vás. Veľmi si vážim vašu podporu. 

Vaša Betty


Komentáre

  1. Jak moc mi to připomíná mě :D Chvíli jsem měla vlasy modré, růžové, a skončila jsem u milované zrzavé. Jen se zrzavou jsem se cítila "svá", žádná nudná myší hnědá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že som ti pripomenula samú seba. :D Zrzava je moc krásna farba podľa mňa <3

      Odstrániť
  2. Vlásky jsou moc krásná změna! :) Sluší ti to!

    MIA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Když jsem byla mladší, taky jsem tak experimentovala s vlasy. Myslím, že vůbec nevadí, že ti to nechytlo do fialova, tahle růžová je super a tetování vypadá hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára