Blogmas#1+giveaway

Ahojte krásky. 

Rozhodla som sa, že ani ja nezostanem pozadu a urobím vianočné články. Bude to niečo podobné blogmasu ale nebudú články vychádzať každý deň ale každý 3tí deň. Ak sa niekedy podarí, viac dní za sebou, mala by som obrovskú radosť a dúfam, že sa vám hlavne budú páčiť. Dnes vám píšem tento uvítací článok v ktorom vás oboznámim s tým, čo vás čaká v mojich pripravovaných článkoch. 
Budete môcť vidieť rôzne Haul články z ktorých sa môžete inšpirovať na kúpu darčekov, budú tu recenzie na rôzne produkty a dve z toho sú o knižkách, ukážem vám ako trávim voľný čas a čo vlastne cez taký volný čas môžete robiť a chcela by som stihnúť rannú a večernú rutinu. Mám čo  robiť a myslím, že si články musím naozaj dobre naplánovať aby som vám ich všetky mohla uverejniť. Samozrejme nezabúdam ani na štedrý večer z ktorého bude tak isto príspevok rovno s tým, čo som dostala od ježiška. 

Ako každý rok sa veľmi teším na zimu a na vianoce. Veľa snehu, teplé čaje a pyžamá, pohodová rodinná atmosféra, vôňa vianočného pečiva ktoré je nám ľúto zjesť z dvoch dôvodov,prvý lebo to naozaj dobre vyzerá a druhý je taký, že by sme po Vianociach vyzerali ako tie gule na stromčeku. 
Skoro som zabudla pripomenúť, čaká vás decembrová súťaž a ja dúfam, že som vybrala naozaj správne produkty. Každopádne mám z nich veľkú radosť a dúfam, že sa vás zapojí čo najviac. A nevešajte hlavy už predčasne, že nič nevyhráte, rok 2018 bude na mojom blogu plný súťaží a má možnosť vyhrať každý. 

Dajte mi vedieť na čo sa najviac tešíte na Vianoce. Filmy? Pečivo?Poprípade mi môžete napísať aj o tom aké vianoce boli pre vás tie najkrajšie a prečo. Napíšte mi dolu do komentára a ja vyberiem jedného z vás ktorý odo mňa získa tajný vianočný balíček.  Súťaž trvá od dnešného dňa do 31.12. a v tento deň by som aj chcela balíček odoslať, tak si treba kontrolovať mail. Výhercu uverejním aj tu na blogu. Držím palce všetkým. 
 Podmienky: 
Sledovať môj blog cez GFC+napíšte pod akým menom ma sledujete.
Napísať do komentára na čo sa najviac tešíte na Vianoce.
A samozrejme aby som vás mohla kontaktovať napísať váš mail. 

To by bolo k dnešnému článku všetko a držím palce v Giveaway. 
Krásny deň prajem. 

Vaša Betty



Komentáre

  1. GFC: Kristýna Kaderová
    Nejvíc se těším na dárky a na klid. Na to, že nebudu muset nic řešit. Budu prostě jen ležet, koukat na vánoční filmy a ujídat cukroví :D
    kakristyna@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Betty, prvá vec, chcvílim dizajn blogu ♥ Potom skvelý nápad tvoriť blogmas!! Veľmi sa teším na články, poriadne si ma navnadila ♥ No a samozrejme mi nedá sa nezapojiť do súťaže :))
    GFC ako Candy Grant
    Na Vianočky sa teším kvôli tej úžasne teplej a útulnej atmosfére, pokoju a chvíľam s rodinou, ktorých v poslednom čase akosi veľa nezažívam...
    candacegrant.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gfc Genevra, genevra43@gmail.com
    Ja se nejvíce těším na pohádky, volno a tu poklidnou atmosféru. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja sa teším na Vianoce už len kvôli tomu, že si konečne oddýchnem po zápočtoch a skúškach a oddýchnem si do ďalších skúšok. Také veci ako darčeky sa samozrejme tiež teším, na zemiakový šalát a rybu, kto by sa netešil. :D tieto Vianoce ale budú zaujímavejšie tým, že ich budeme tráviť vo Viedni, tak sa konečne pozriem na vianočné trhy tam a zažijem ich v inej atmosfére. A doma ma budú čakať na ďalší deň ešte jedny slovenské Vianoce a šalát u babky! :D

    sledujem ako Terka Polak, tereziapolakova1_gmail.com

    Terka Polak Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja sa tešim na vianoce pretože už nebyvam na slovensku a budem s mojou rodinou a haukom <3
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja sa teším hlavne na prázdniny, kedy sa nemusím venovať škole (hoci som sa chcela začať učiť na maturitu, no všetci vieme, ako to dopadne :D ) a môžem dobehnúť to, čo nestíham- dopozerať všetky rozpozerané seriály, prečítať si knihy, ktoré by som rada do konca roka chcela prečítať a tak...
    Ďalej milujem vymieňanie si darčekov s kamošmi, to, aké je všetko vyzdobené svetielkami a celkovo tú atmosféru... No úúúúplne najviac zo všetkého zbožňujem to JEDLO- koláče, kapustnicu a domáci chlieb, ktorý oco prečie každý rok *.*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem, prečo sa neodoslal koniec :D Sledujem pod menom Tess Slašťanová a môj mail je tete.slastanova@gmail.com

      Odstrániť
  7. Štědrý večer už sice pominul, ale nějaké volné a cukroví ještě zbývají, takže se ještě těším na jezení a odpočinek. Sleduji na GFC jako Jana Nováková.
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nejvíc jsem se těšila na to, až si odpočinu :)
    GFC: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára