Novinky Mary Kay Satin body-TimeWise

Ahojte krásky. 



Ako ste si už mohli všimnúť na mojom či už osobnom instagrame alebo blogovom instagrame, v januári som bola na krásnych V.I.P. raňajkách s Mary Kay, kde nás čakali krásne noviny a to nehovorím o radosti, keď som zistila, že na otestovanie máme sadu Satin Body, ktorú som chcela vyskúšať od kedy som sa o nej dozvedela. 
Na raňajkách nám tieto krásne novinky predstavili a ak ste si neprečítali ešte článok, ktorý som vydala po raňajkách (odkaz TU), mali by ste to napraviť, snažila som sa, vám preniesť trošku tej energie odtiaľ sem na blog. Na konci článku som vám ukazovala, čo si pre nás dievčatá nachystali. 

Ja dúfam, že pomocou článku vám priblížim produkty z rady Satin Body a je mi veľmi ľúto, že ich nemôžete ovoniať pretože s vôňou sme si hneď sadli, ale s obsahom ešte viac. 
Táto sada obsahuje 3 produkty- sprchový gél, revitalizačný peeling a telové mlieko. Nezabúdam ani na limitovanú edíciu telového krému, ktorý je podľa mňa skvelý a prekonal všetky telové krémy, ktoré mám doma. 


 Satin Body- Sprhový gél-192ml
Sprchový gél s bambuckým maslom som vyskúšala ako prvý, keďže sprchové gély sú u mňa základ, pred akoukoľvek domácou starostlivosťou o pokožku. Krásna a svieža vôňa citrusu, ktorá rozvonia celú kúpeľnu. Je redšej konzistencie, priehľadný a hlavne, už pri malom množstve pení až až. Za mňa tento sprchový gél je zatiaľ jeden z najlepších aký som od Mary Kay mala a hlavne viem, že mi vydrží dlhšie, keďže stačí menšie množstvo. 


 Satin Body-Peeling.185g s bambuckým maslom
Vždy som túžila po peelingu na celé telo, keďže som ich väčšinou používala čisto na tvár. Pár peelingov, ktoré som mala na telo, ma skôr sklamali ako nadchli. 
Tento peeling a celá vôbec sada, obsahuje bambucké maslo, ktoré ja v produktoch vyhľadávam, pretože mojej pokožke robí len to najlepšie. Tento peeling má skvelú vôňu a používam ho, väčšinou dva krát do týždňa, aj keď viem, že vďaka malým zrniečkam sa nemusím ničoho báť a s čistím svedomím ho môžem používať na celé telo bez výnimiek. 


Satin Body- Telové Mlieko- 192ml s bambuckým maslom
Klasická Betty väčšinu času zabúda na natieranie sa telovým mliekom po sprche a tak vždy premýšľam na čo som to vlastne zabudla. Až keď som oblečená si spomeniem, že telové mlieka na mňa čakajú kedy ich využijem a hlavne v tomto chladnom počasí, kedy pokožka dosť trpí a má tendenciu sa viac vysušovať. Vždy keď sa sprchujem s touto sadou čakám, kedy skočím do postele a priateľ mi spraví masáž s týmto telovým mliekom. Oceňujem na ňom, že sa rýchlo vstrebáva a ja nie som nervózna z mastnej pokožky. Vôňa  vydrží na pokožke ešte nejaký ten čas a hlavne mi skvelo hydratuje celé telo. 


 Satin Body- Telový krém-114g s bambuckým maslom
 Za mňa TOP produkt, ktorý miluje moja pokožka ešte viac, než akékoľvek telové mlieko alebo telový krém. Trvalo mi však nejakú tu dobu, kedy som sa odvážila vyskúšať tento krém a to z toho dôvodu, ktorý vidíte na fotke. Našľahaný produkt a ešte aj tak skvelo vyzerajúci som už dlho nevidela a okamžite som si ho zamilovala. Odmietala som ho používať a môj priateľ rovnako, pretože to proste krásne vyzerá a je škoda to "zničiť". Tento krém našťastie nie je taký tuhý ako som zo začiatku predpokladala a tak sa mi s ním pracuje skvelo, rozotiera sa skvelo a vôňa je u mňa na 100% ako aj pri ostatných produktoch. Skvelo si poradil so suchými rukami, ktoré ma vždy trápia v týchto chladných dňoch a rada sa nechávam rozmaznávať. Aby som nezabudla poznamenať, tento krém neobsahuje len bambucké maslo ale aj slnečnicový olej,mangové maslo a olej z marhuľových jadier. TOP produkt, ktorý sa Mary Kay naozaj moc vydaril. 

Poslednou novinkou je Aktivátor Vitamínu C z rady TimeWise.
Osobne ho používam približne 1-2x do týždňa. Je to malinký, tenký priesvitný štvorček na ktorý dáte 2-3 kvapky vody, on sa rozpustí a primiešate do neho sérum, ktoré používate. Tento aktivátor vitamínu C sa nemôže  kombinovať s prípravkami na aknóznu pleť a s prípravkami s ochranným faktorom. Doporučujem k nemu používať sérum od Mary Kay, pretože vtedy je vidieť naozaj výsledok a ak by ste boli zvedavé, nájdete na stránke MaryKay.sk fotky po 2 a 4 týždňoch používania tohoto aktivátoru.(klikni tu).

To by bolo k dnešnému článku všetko, ďakujem, že ste si našli čas a prečítali o krásnych novinkách Mary Kay. <3 
Prajem vám krásny zvyšok dňa a hlavne aby sa vám vo všetkom darilo a produkty odporúčam všetkými desiatimi. <3 

Ahojte, 

Vaša Betty


Komentáre

  1. Tahle sada vypadá naprosto dokonale, minimálně musím vyzkoušet ten tělový krém:D.

    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to jsou dokonalé novinky, musí nádherně vonět. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. môžem iba súhlasiť, pretože túto kolekciu som si zamilovala, a vždy sa teším na to, ako ju použijem či už v sprche alebo po nej :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článok! Ja by som chcela vyskúšať ten sprchový gél a veru je škoda,že nemôžem cítiť tu vônu :D . Prajem veľa šťastia v blogovaní :) .

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Osobně mě zaujal ten peeling. Nikdy jsem od Mary Kay nic neměla, ale slyším na nímsamou chválu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára