Nákupy Február 2018

Ahojte krásky. 

Dnes tu mám znovu pre vás článok s vecami, ktoré som si kúpila a na spodku článku sú malé darčeky na ktoré bude recenzia. Nazvime ich darček od tých značiek. Oblečenie som znovu nezakomponovala do tohoto článku, prečo? Budem úprimná, už som skúšala viacero variant ako ich nadstaviť na fotku ale buď tie veci sú nefotogenické alebo ja neschopná :D. Nie každý je dokonalý nie? Ukážem vám produkty, ktoré u mňa nesmú chýbať ale aj ktoré sú nové. Ako si môžete ďalej všimnúť sú to maličkosti s ktorými som si ale urobila obrovskú radosť a pridávam ich sem, pretože myslím, že nie som jediná ktorá ich používa a možno vám aj nejako poradím ohľadom týchto produktov. Ak čítate tento článok blogerky a už ste urobili aj vy na svojom blogu takýto článok, určite mi ho zanechajte v komentároch, budem veľmi rada.

Veľmi som potrebovala nový fén, pretože ten môj už bol za 1. starý a za 2. divno zapáchal a ja som čakala kedy mi vybuchne v ruke. Odslúžil si  svoje a bolo na čase ho vymeniť. Som ten typ baby, ktorá kedysi chodila spávať s umytou hlavou a ráno nemusela skoro vstávať. Čo čas a moje telo nechcelo, musím sa zmývať ráno, pretože ak to spravím večer, vlasy sú nepoužiteľné na druhý deň a mastné. To sa týka aj toho, keď mi vlasy robí kaderníčka. Nejaké rady prosím?
Šampóny na vlasy sa snažím striedať a tento krát tu mám šampón od Balea na objem vlasov a šampón od Schauma, ktorý je myslím, že na rýchlo sa mastiace vlasy. Používala som ho kedysi a robil mojim vlasom dobre, tak ho skúsim aj teraz.
Sprej na rozčesávanie vlasov od Gliss Kur, ktorý som tak isto už nejaký ten čas doma nemala, ale kedysi ho používala neustále a nedala bez neho ani krok. Ďalšia vec je tá, že mojím vlasom robí dobre, takže ak tento miniem, určite kupujem ďalší.
Posledný sprej do vlasov je od Balea a tento je ako ochrana pred teplom. A keďže ja sa musím fénovať neustále, je to pre mňa skvelý pomocník. Tento od Balea ešte len budem skúšať a som naozaj na neho zvedavá. 

Sú dva typy ľudí, ktorý majú nejaký názor na značku Trend It Up. Typ 1, Tí, ktorý ju nemajú v láske a typ 2. tí ktorý ju majú radi tak ako ja.
Make up som ešte nemala možnosť vyskúšať, keďže sa moc nemaľujem ale svoju silu mi ukáže na maturitách, kúpila som si ho v tomto odtieni a ešte v odtieni 40 ale ten ste mohli vidieť v predošlom článku.
Paletka očných tieňov je za mňa skvelý produkt. Teda aspoň pre ľudí ako som ja. Chcem byť namaľovaná ale nie tak, aby to bolo kričalo ale tak, aby to bolo jemné. Táto paletka splňuje moje požiadavky na 110%. Samozrejme ale tiene používam s podkladovou bázou.

Šálka po ktorej som pokukovala už nejakú tu dobu. Je z Tesca a bola teraz vo výpredaji ešte aj, takže môj priateľ nemohol protestovať a vkladala som ju do košíku zo slovami "Nie, nič mi nehovor, viem čo mi chceš povedať ale nie, nemám týchto šáločiek doma moc." Áno toto som ja. Tá, ktorá musí mať všetko. Poviem vám ale, že tá šálka je fakt krásna dekorácia a veľmi sa mi páči na mojej "temnej" poličke kníh. A keď už som napísala to slovko kníh mám tu aj jednu knihu. Kupovala som ju minulý týždeň štvrtok a v pondelok už bola prečítaná a áno trvalo mi to dlho, ale keď som sa dostala pri nejakú 25 stranu, nemohla som ju už pustiť a v pondelok som večer v posteli dočítala posledné strany. Dnes sa vrhám na ďalšiu knihu, ktorú som spolu s touto kupovala, ale neodfotila som ju, pretože som ju nemala pri sebe čo ma mrzí, ale dám fotku na instagram.

Taká drobnosť ako sú prstienky mi dokáže urobiť obrovskú radosť a prosím nehovorte mi, že som divná, verte mi ja to už viem. V každom prípade, tieto sú z Tally Weijl. Nedám ich dole z prstov ale šetrím ich na maturity a použijem ich ako svoje talizmany. Nepoznáte niekto, nejaké kúzlo aby mi fakt priniesli šťastie a ja urobila písomnú časť maturity? :D

Plavky, teraz? U mňa je možné všetko a aj to, že si vo februári kupujem plavky. Sú z New Yorker a dokopy ma stáli 2€. Tá podprsenka tam ako keby na mňa čakala, pretože som vždy po takej túžila, mať niečo čo je tohoto strihu. Už sa teším, keď pôjdem niekam plávať.

Satin Lips od Mary Kay sú tie dve zelené tubičky. Je to peeling a balzámik na pery. Prišli mi spolu s kartičkou a ešte aj tričkom, ktoré som neodfotila, pretože som ho nemohla nájsť sa priznám. A áno, bolo v prádle. Tieto veci mi prišli ako krásna valentínka od značky Mary Kay a neskôr po nich mi prišli krásne očné tieňe na ktoré chystám samostatný článok, kde vám ich predstavím bližšie ale môžem prezradiť, že sú fakt krásne a hlavne dlho vydržia.
Ďakujem Mary Kay

A posledný produkt, ktorý tu mám je očná linka od značky Alverde. Som na ňu zvedavá a hlavne čakám na správnu príležitosť kedy ju využijem. Ale tak isto bude o nej článok na mojom blogu a možno že ju spojím s recenziou  na nejaké iné produkty napríklad na ten make up od trend it up. Uvidíme čo sa mi podarí vymyslieť.

To je k dnešnému článku všetko, ja dúfam, že sa vám článok páčil a ak by ste mali aj vy skúsenosť s nejakým s týchto produktov určite mi dajte vedieť, budem rada za každý jeden váš názor.
Prajem vám hlavne krásny zvyšok dňa a aby sa vám darilo.
Pripomínam ešte, jarnú kampaň DM drogerie, ktorú nájdete na ich facebooku, takže ak chceš ukázať, čo je na tebe jedinečné prihlás sa do tejto kampaňe. <3

Vaša Betty


Komentáre

  1. Tu knížku jsem taky četla a je úžasná:D. Jinak sis koupila super věci!
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Článek je moc pěkný! Já jsem od značky Trend It Up zkoušela jen pár produktů v drogerii a přišly mi super. Mám ale už dlouhou dobu nakupovací stopku, tak se snažím dopoužívat nějakou tu dekorativku a nekupovat si zatím další. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie plavky sú super! A za takú cenu, nie je o čom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty plavky jsou nádherné, navíc za super cenu. Jinak s těmito výrobky nemám žádnou zkušenost. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie plavky?? :O Bomba a za tú cenu! Tlieskam! ♥

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
  6. plavky vypadají super a šampon od balea jsem měla ale byl na prd :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No veru už by som aj ja mala zameniť môj fén,ktorý už má pár rokov :D. Ja nedám dopustiť na šampón od head & shoulders /nie som si istá,ako sa to píše :D/,ale rada používam aj šampóny od syoss. U mňa taktiež šálok nie je nikdy dosť a prstene nadovšetko milujem! :)
    Lifelover

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára